نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزادسازی تأثیرات آزادسازی ورود شرکت‌های بیمه خارجی در مدل تعادل عمومی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 75-94]
  • آیین‌نامه اجرائی بررسی فقهی و قانونی خسارت افت ارزش خودرو در قرارداد بیمه بدنه اتومبیل [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 29-60]

ا

  • ارزیابی عملکرد تحلیل تطبیقی عملکرد شرکت‌های بیمه با بهره‌گیری از تصمیم‌گیری گروهی با رویکرد فازی (مطالعه موردی: بیمۀ سینا و کارآفرین استان یزد) [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 183-217]
  • ارزش دوره عمر مشتری بررسی تأثیر ویژگی‌های نقش و عوامل فردی فروشنده بر عملکرد نیروهای فروش: مورد مطالعه نمایندگی‌های بیمه پاسارگاد استان گیلان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 115-143]
  • ارزش ویژه برند نفوذ آگاهی رسانی درباره پاسخ گویی اجتماعی دستگاهی، در ارزش ویژه برند شرکت (گوا هی های بیمه ای) [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 1-34]
  • افت ارزش خودرو بررسی فقهی و قانونی خسارت افت ارزش خودرو در قرارداد بیمه بدنه اتومبیل [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 29-60]
  • امید زندگی جدول زندگی صندوق بازنشستگی صنعت نفت ایران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-28]

ب

  • بازار بیمه تأثیرات آزادسازی ورود شرکت‌های بیمه خارجی در مدل تعادل عمومی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 75-94]
  • بیز ساده ارزیابی الگوریتم‌های درخت تصمیم، بیز ساده و رگرسیون لجستیک در کشف تقلبات بیمه اتومبیل [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 61-80]
  • بیمه تحلیل تطبیقی عملکرد شرکت‌های بیمه با بهره‌گیری از تصمیم‌گیری گروهی با رویکرد فازی (مطالعه موردی: بیمۀ سینا و کارآفرین استان یزد) [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 183-217]
  • بیمه اتومبیل ارزیابی الگوریتم‌های درخت تصمیم، بیز ساده و رگرسیون لجستیک در کشف تقلبات بیمه اتومبیل [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 61-80]
  • بیمه بدنه بررسی فقهی و قانونی خسارت افت ارزش خودرو در قرارداد بیمه بدنه اتومبیل [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 29-60]
  • بیمه بدنه خودرو اثر فرانشیز بر میزان مخاطره اخلاقی در اعلام خسارت بیمه خودرو؛ مطالعه موردی: بیمه خودروهای سواری در تهران [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 55-74]
  • بیمه پارسیان بررسی تقاضای بیمه زندگی، متغیرهای کلان اقتصادی و شاخص‌های رفاهی به روش معادلات هم‌زمان ـ پانل (مطالعه موردی شرکت بیمه پارسیان) [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 81-114]
  • بیمه عمر تأثیر متغیرهای درگیرشدن با شغل، خوداتکایی و جو خدمت‌رسانی بر یکدیگر و بررفتار مشتری‌مدار فروشندگان بیمه عمر [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 95-120]
  • بیمه عمر جدول زندگی صندوق بازنشستگی صنعت نفت ایران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-28]
  • بیمه عمر بررسی تقاضای بیمه زندگی، متغیرهای کلان اقتصادی و شاخص‌های رفاهی به روش معادلات هم‌زمان ـ پانل (مطالعه موردی شرکت بیمه پارسیان) [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 81-114]
  • بیمه غیرزندگی بررسی رابطه بیمه‌های غیرزندگی و رشد اقتصادی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 121-142]
  • بیمۀ آتش سوزی بررسی چالش‌های داخلی فراروی صنعت بیمۀ کشور در شرایط بحرانی؛ مطالعۀ موردی رشتۀ بیمۀ آتش‌سوزی در شرکت بیمۀ آسیا [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 145-181]

پ

  • پاسخ‌گویی اجتماعی دستگاهی نفوذ آگاهی رسانی درباره پاسخ گویی اجتماعی دستگاهی، در ارزش ویژه برند شرکت (گوا هی های بیمه ای) [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 1-34]
  • پروژه تحلیل تجارت جهانی تأثیرات آزادسازی ورود شرکت‌های بیمه خارجی در مدل تعادل عمومی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 75-94]

ت

  • تصمیم گیری گروهی تحلیل تطبیقی عملکرد شرکت‌های بیمه با بهره‌گیری از تصمیم‌گیری گروهی با رویکرد فازی (مطالعه موردی: بیمۀ سینا و کارآفرین استان یزد) [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 183-217]
  • تعادل عمومی تأثیرات آزادسازی ورود شرکت‌های بیمه خارجی در مدل تعادل عمومی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 75-94]
  • تقلب ارزیابی الگوریتم‌های درخت تصمیم، بیز ساده و رگرسیون لجستیک در کشف تقلبات بیمه اتومبیل [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 61-80]
  • تمرکز تأثیر عوامل نهادی و متغیرهای کلان اقتصادی بر ساختار صنعت بیمه ایران و کشورهای منتخب [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 35-54]

ج

  • جدول زندگی جدول زندگی صندوق بازنشستگی صنعت نفت ایران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-28]
  • جوخدمترسانی تأثیر متغیرهای درگیرشدن با شغل، خوداتکایی و جو خدمت‌رسانی بر یکدیگر و بررفتار مشتری‌مدار فروشندگان بیمه عمر [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 95-120]

خ

  • خوداتکایی تأثیر متغیرهای درگیرشدن با شغل، خوداتکایی و جو خدمت‌رسانی بر یکدیگر و بررفتار مشتری‌مدار فروشندگان بیمه عمر [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 95-120]

د

  • داده‌کاوی ارزیابی الگوریتم‌های درخت تصمیم، بیز ساده و رگرسیون لجستیک در کشف تقلبات بیمه اتومبیل [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 61-80]
  • درجه انطباق‌پذیری بررسی تأثیر ویژگی‌های نقش و عوامل فردی فروشنده بر عملکرد نیروهای فروش: مورد مطالعه نمایندگی‌های بیمه پاسارگاد استان گیلان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 115-143]
  • درخت تصمیم ارزیابی الگوریتم‌های درخت تصمیم، بیز ساده و رگرسیون لجستیک در کشف تقلبات بیمه اتومبیل [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 61-80]
  • درخواست‌های متقلبانه اثر فرانشیز بر میزان مخاطره اخلاقی در اعلام خسارت بیمه خودرو؛ مطالعه موردی: بیمه خودروهای سواری در تهران [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 55-74]
  • درگیرشدن با شغل تأثیر متغیرهای درگیرشدن با شغل، خوداتکایی و جو خدمت‌رسانی بر یکدیگر و بررفتار مشتری‌مدار فروشندگان بیمه عمر [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 95-120]

ر

  • رشد اقتصادی بررسی رابطه بیمه‌های غیرزندگی و رشد اقتصادی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 121-142]
  • رضایت مشتریان نفوذ آگاهی رسانی درباره پاسخ گویی اجتماعی دستگاهی، در ارزش ویژه برند شرکت (گوا هی های بیمه ای) [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 1-34]
  • رفتار مشتری‌مدار تأثیر متغیرهای درگیرشدن با شغل، خوداتکایی و جو خدمت‌رسانی بر یکدیگر و بررفتار مشتری‌مدار فروشندگان بیمه عمر [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 95-120]
  • رقابت کامل و ناقص تأثیرات آزادسازی ورود شرکت‌های بیمه خارجی در مدل تعادل عمومی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 75-94]
  • رگرسیون لجستیک ارزیابی الگوریتم‌های درخت تصمیم، بیز ساده و رگرسیون لجستیک در کشف تقلبات بیمه اتومبیل [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 61-80]
  • روش حداکثر درست‌نمایی اثر فرانشیز بر میزان مخاطره اخلاقی در اعلام خسارت بیمه خودرو؛ مطالعه موردی: بیمه خودروهای سواری در تهران [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 55-74]
  • رویکرد فازی تحلیل تطبیقی عملکرد شرکت‌های بیمه با بهره‌گیری از تصمیم‌گیری گروهی با رویکرد فازی (مطالعه موردی: بیمۀ سینا و کارآفرین استان یزد) [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 183-217]

س

  • ساختار صنعت بیمه تأثیر عوامل نهادی و متغیرهای کلان اقتصادی بر ساختار صنعت بیمه ایران و کشورهای منتخب [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 35-54]
  • سری زمانی بررسی رابطه بیمه‌های غیرزندگی و رشد اقتصادی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 121-142]

ش

  • شاخص‌های رفاه بررسی تقاضای بیمه زندگی، متغیرهای کلان اقتصادی و شاخص‌های رفاهی به روش معادلات هم‌زمان ـ پانل (مطالعه موردی شرکت بیمه پارسیان) [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 81-114]
  • شهرت سازمانی نفوذ آگاهی رسانی درباره پاسخ گویی اجتماعی دستگاهی، در ارزش ویژه برند شرکت (گوا هی های بیمه ای) [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 1-34]

ص

  • صندوق‌های بازنشستگی جدول زندگی صندوق بازنشستگی صنعت نفت ایران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-28]
  • صنعت بیمه بررسی چالش‌های داخلی فراروی صنعت بیمۀ کشور در شرایط بحرانی؛ مطالعۀ موردی رشتۀ بیمۀ آتش‌سوزی در شرکت بیمۀ آسیا [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 145-181]

ع

  • عملکرد نیروی فروش بررسی تأثیر ویژگی‌های نقش و عوامل فردی فروشنده بر عملکرد نیروهای فروش: مورد مطالعه نمایندگی‌های بیمه پاسارگاد استان گیلان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 115-143]

ق

  • قاعده فقهی لا ضرر بررسی فقهی و قانونی خسارت افت ارزش خودرو در قرارداد بیمه بدنه اتومبیل [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 29-60]
  • قرارداد رضایی بررسی فقهی و قانونی خسارت افت ارزش خودرو در قرارداد بیمه بدنه اتومبیل [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 29-60]
  • قراردادهای دارای فرانشیز اثر فرانشیز بر میزان مخاطره اخلاقی در اعلام خسارت بیمه خودرو؛ مطالعه موردی: بیمه خودروهای سواری در تهران [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 55-74]

ک

  • کلمات کلیدی: بحران بررسی چالش‌های داخلی فراروی صنعت بیمۀ کشور در شرایط بحرانی؛ مطالعۀ موردی رشتۀ بیمۀ آتش‌سوزی در شرکت بیمۀ آسیا [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 145-181]

م

  • متغیرهای کلان اقتصادی تأثیر عوامل نهادی و متغیرهای کلان اقتصادی بر ساختار صنعت بیمه ایران و کشورهای منتخب [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 35-54]
  • متغیرهای نهادی تأثیر عوامل نهادی و متغیرهای کلان اقتصادی بر ساختار صنعت بیمه ایران و کشورهای منتخب [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 35-54]
  • مدل تصحیح خطای برداری (VECM) بررسی رابطه بیمه‌های غیرزندگی و رشد اقتصادی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 121-142]
  • مدل توبیت توسعه‌یافته اثر فرانشیز بر میزان مخاطره اخلاقی در اعلام خسارت بیمه خودرو؛ مطالعه موردی: بیمه خودروهای سواری در تهران [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 55-74]
  • مشتری‌گرایی بررسی تأثیر ویژگی‌های نقش و عوامل فردی فروشنده بر عملکرد نیروهای فروش: مورد مطالعه نمایندگی‌های بیمه پاسارگاد استان گیلان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 115-143]
  • معادلات هم‌زمان ـ پانل بررسی تقاضای بیمه زندگی، متغیرهای کلان اقتصادی و شاخص‌های رفاهی به روش معادلات هم‌زمان ـ پانل (مطالعه موردی شرکت بیمه پارسیان) [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 81-114]

و

  • ویژگی‌های نقش بررسی تأثیر ویژگی‌های نقش و عوامل فردی فروشنده بر عملکرد نیروهای فروش: مورد مطالعه نمایندگی‌های بیمه پاسارگاد استان گیلان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 115-143]